Welke markten zijn vandaag cruciaal en hoe kan de positie erin versterkt worden?
Welke markten zijn toekomstig belangrijk en hoe kunnen we deze bewerken?
Korte- en middellange termijn strategie opstellen voor een optimaal bedrijfsresultaat.
Hoe sterk is het merk en hoe kunnen we ons verder differentiëren van de concurrentie.
Waar wil het bedrijf naartoe en welke is de ideale route naar deze bestemming?
Hoe wordt de markt vandaag bewerkt en welke zijn de verborgen optimalisaties?
Worden alle mogelijkheden openlijk benut of is er sprake van tunnelvisie?
Welke zijn de waarden van het bedrijf en hoe worden deze uitgedragen?
Hoe percipiëren de klanten het bedrijf en klopt dit met wat we in de spiegel zien?
Welke creatieve initiatieven kunnen ondernomen worden met onmiddellijke impact?
Volledig in kaart brengen van acties en doelen na analyse.
Opvolging van de gestelde deadlines en bijsturing waar nodig.
Voorzien van ondersteunende marketingtools in functie van verkoopdoelstellingen.
1 op 1 bespreking met de leden van het sales-team na analyse van de behoeften van het management.
Opstellen van een persoonlijk groeitraject en finetuning van verkoopskills.
Rapport met de persoonlijke bevindingen en inzichten.
Aanbeveling mogelijke workshops die bijdragen aan de perforatie van het team.
Hoe zit het met het timemanagement van het salesteam?
welke zijn hun kerntaken en hoe trouw zijn ze eraan.
Welke taken kunnen we herverdelen waardoor er meer werk is voor puur commercieel werk.
Wordt er een prijs verkocht of een waarde?
Hoe kan een aanpassing van de salespitch bijdagen tot een hogere marge.
Aanbrengen van converterende verkooptechnieken.
`Hoe kan je een verkoopgesprek luchtig en origineel houden?
Resultaatgericht werken & timemanagement.
Analyse van de meest voorkomende struikelblokken en formuleren van het juiste breekijzer.
Copyright © 2023 Go Next Level. All rights reserved.
This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.